REKLAMA
Pełna wersja
REKLAMA
KRAJ
2024.07.31 10:38 | aktualizacja: 2024.08.06 10:11

Oto klucz do większej konwersji. Zobacz jak dobrać frazy pod lepsze pozycjonowanie

Za absolutnie elementarny czynnik skutecznego pozycjonowania stron internetowych należy uznać analizę słów kluczowych. Jako przedsiębiorca musisz dopasować promowane frazy do tych, które wyszukiwane są przez Twoją grupę docelowych odbiorców. Wbrew pozorom nie musi być to aż tak proste zadanie, jak wydaje się na pierwszy rzut oka. Po drodze czekają na Ciebie liczne pułapki, a wpadanie do nich może mieć swoje konsekwencje w postaci utraty potencjalnych Klientów. Nie jesteś w stanie pozwolić sobie na takie ryzyko? Przeczytaj nasz poradnik i zacznij dobierać frazy, jakie rzeczywiście przyniosą Ci pożądane efekty.
Oto klucz do większej konwersji. Zobacz jak dobrać frazy pod lepsze pozycjonowanie

Aż 80% wartościowego ruchu pochodzi od raz z mniejszym potencjałem

Niewielu przedsiębiorców zdaje sobie z tego sprawę, ale nie każde słowo kluczowe bezpośrednio powiązane z prowadzonym przez Ciebie biznesem będzie odpowiednim hasłem do promowania w ramach pozycjonowania stron internetowych. Jak słusznie zauważają doświadczeni specjaliści z firmy Afterweb, charakter wyselekcjonowanych fraz znacząco wpływa na skuteczność docierania do Twoich potencjalnych Klientów . Rekomendacją ekspertów jest skupienie uwagi wyłącznie na sprzedażowych słowach kluczowych. Czym dokładnie charakteryzują się tego typu hasła? Przede wszystkim na pierwszy rzut oka dają one do zrozumienia, że osoba wpisująca taki sformułowanie w okienko wyszukiwarki Google jest zainteresowana dokonaniem konwersji. Zazwyczaj generowanie leadów bądź koszykowanie w biznesach typu e-commerce o  dbywa się po wielowyrazowych oraz opisowych słowach . Ruch z tzw. długiego ogona jest bardziej wartościowy dla prowadzonej przez Ciebie działalności. To paradoks, ponieważ często frazy kluczowe długoogonowe mają mniejsze współczynniki wyświetleń w skali miesiąca od krótkich, niesprzedażowych haseł. Różnicą będzie w tym przypadku fakt, że słowo kluczowe long tail opisuje dokładną potrzebę Klienta , natomiast te jednowyrazowe, ogólne frazy mają niejednoznaczny charakter wyszukiwań. W efekcie końcowym odpowiadają zaledwie za 20% wartościowego ruchu, a reszta należy do haseł opisowych.

Biznesy lokalne powinny korzystać z geolokalizacyjnych fraz kluczowych

Często powielanym błędem przez niedoświadczonych pozycjonerów bądź też samodzielnych w reklamie przedsiębiorców jest brak geolokalizacji dla słów dopieranych pod biznesy lokalne. Jeśli prowadzisz firmę usługową, hotel, restaurację lub chociażby sklep stacjonarny , koniecznie dodaj nazwę miasta do wcześniej wyselekcjonowanych haseł. Pozwoli to skuteczniej docierać do osób znajdujących się w danej miejscowości lub potencjalnych odbiorców szukających firm wyłącznie z danego terytorium. W innym przypadku Twoja działalność zacznie rywalizować z markami z całej Polski . A to środowisko sprzyjające większej konkurencji oraz zdecydowanie większym kosztom. Już nie biorąc pod uwagi faktu zminimalizowanej konwersji względem haseł z geolokalizacją.

Samodzielna analiza słów kluczowych może nie być maksymalnie skuteczna

Istnieje przynajmniej kilka dróg do pozyskiwania dobrych, sprzedażowych fraz kluczowych. Mogą to być zewnętrzne narzędzia, podpowiedzi prosto z wyszukiwarki Google czy nawet słowa, które są wykorzystywane przez Twoją najgroźniejszą konkurencję. Ze względu na priorytet takiego zadania w procesie pozycjonowania stron internetowych oraz z uwagi na fakt skomplikowania tego rodzaju marketingu, poleca się nawiązywanie współpracy z firmami wyspecjalizowanymi w tym zakresie . Na stronie https://afterweb.pl/ znajdziesz ofertę na profesjonalne SEO z uwzględnieniem analizy słów kluczowych. Dzięki temu zminimalizujesz ryzyko podejmowania działań promocyjnych na frazach, które nie są w stanie zagwarantować Ci regularnego dopływu potencjalnych Klientów . W takich przypadkach warto mieć na uwadze również konieczność operowania takimi hasłami przy całości procesu pozycjonowania. Gdzie i kiedy ich użyć? Branżowi eksperci o tym wiedzą!

Materiał Promocyjny
Materiał Promocyjny dodany 31 lipca 2024
 
Odsłon: 760

Czytaj podobne

Waszym zdaniem (0)

Brak wpisów, Twój komentarz może byc pierwszy.
Zgodnie z ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczna art 14 i 15 (Podmiot, który świadczy usługi określone w art. 12-14, nie jest obowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych) wydawca portalu lancut.gada.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Przy komentarzu niezarejestrowanego użytkownika będzie widoczny jego ZAKODOWANY adres IP. Zaloguj/Zarejestruj się.
Wszelkie prawa zastrzeżone lancut.gada.pl
Pełna wersja
Polityka Prywatności RODO Kontakt
Wnioski Czyste Powietrze | Audyty Energetyczne