REKLAMA
Pełna wersja
REKLAMA
KRAJ
2021.09.17 09:31 | aktualizacja: 2021.09.17 10:50

Zadbaj o pozycjonowanie stron w mapach Google. Daj zobaczyć się każdemu Klientowi!

Odpowiednia widoczność w sieci to w dzisiejszych czasach klucz do sukcesu w naprawdę wielu branżach. Mówiąc o tym aspekcie, zdecydowana większość przedsiębiorców myśli o zestawieniach Google na poszczególne frazy kluczowe. Tymczasem niezwykle istotne jest również uwydatnienie swojej obecności w innej usłudze od amerykańskiego giganta z Mountain View. Mowa tu o Google Maps. Jak założyć tam wizytówkę oraz jakie kroki podjąć, aby ją idealnie wypromować? Sprawdź!
Zadbaj o pozycjonowanie stron w mapach Google. Daj zobaczyć się każdemu Klientowi!

Pozycjonowanie stron w mapach Google zacznij od założenia indywidualnej wizytówki

Uruchomienie wizytówki Google Maps jest trudne? Tylko na pierwszy rzut oka! W rzeczywistości założenie własnego, wirtualnego adresu będzie proste, błyskawiczne i przede wszystkim zupełnie darmowe. Mało tego, do poprawnego zrealizowania wszystkich omawianych poniżej etapów nie musisz wyróżniać się posiadaniem specjalistycznej wiedzy. Wsparcie ekspertów SEO może okazać się przydatne, ale z całą pewnością nie niezbędne! Przejdźmy do konkretów. Oto one:

  • Krok 1 - utworzenie konta Google (pod warunkiem, że takiego nie posiadasz)

  • Krok 2 - rejestracja w narzędzie Google Moja Firma (wypełnij formularz)

  • Krok 3 - weryfikacja wizytówki (weryfikacja za pomocą kartki pocztowej)

Samo założenie wizytówki to dopiero połowa drogi do końcowego sukcesu. Aby prowadzone przez Ciebie Google Mapy były widoczne na szczycie wyświetlanych wyników, niezbędna będzie ich odpowiednia optymalizacja.

Profesjonalnie realizowane pozycjonowanie stron w mapach Google jest dziś obiektem zainteresowania wielu biznesmenów.

Promowanie wizytówki Google Maps w kilku krokach. Zapewnij sobie lepszą widoczność

Do podstawowych elementów optymalizacji wizytówki Google Maps należy przede wszystkim uzupełnienie rubryki nazwa firmy o hasło wpisywane na stronie internetowej czy choćby w wielu katalogach biznesowych. Zaleca się, aby była to pełna nazwa przedsiębiorstwa. Co jest na takim etapie zabronione? Stosowanie słów kluczowych oraz członów geolokalizacyjnych. W kolejnych krokach spotkasz się z koniecznością odpowiedniego uzupełnienia danych kontaktowych i danych informacyjnych, które powiadamiają potencjalnego Klienta o godzinach otwarcia itp. Algorytm Google docenia również wizytówki Maps, posiadające aktualne zdjęcia (może być to chociażby mapka dojazdu z Street View, logo przedsiębiorstwa, wnętrze salonu). W celu pozyskania ruchu na stronie internetowej, dobry rozwiązaniem będzie umieszczenie adresu URL wewnątrz wizytówki. Wielu przyszłych konsumentów lubi kierować się dotychczasowymi opiniami na temat brandów, dlatego jako przedsiębiorca musisz zadbać o  pozytywne komentarze w Google Maps. Regularnie obsługujesz zadowolonych Klientów? Poproś ich o wystawienie stosownej notki w sieci!

Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany dodany 17 września 2021
 
Odsłon: 1173

Czytaj podobne

Waszym zdaniem (0)

Brak wpisów, Twój komentarz może byc pierwszy.
Zgodnie z ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczna art 14 i 15 (Podmiot, który świadczy usługi określone w art. 12-14, nie jest obowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych) wydawca portalu lancut.gada.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Przy komentarzu niezarejestrowanego użytkownika będzie widoczny jego ZAKODOWANY adres IP. Zaloguj/Zarejestruj się.
Wszelkie prawa zastrzeżone lancut.gada.pl
Pełna wersja
Polityka Prywatności RODO Kontakt
Wnioski Czyste Powietrze | Audyty Energetyczne