Pełna wersja |
Na całym odcinku wykonano ok. 72% masy bitumicznej. Obecnie prowadzone są prace związane z konstrukcją drogową trasy głównej oraz na jezdniach dodatkowych w zakresie nawierzchni. Realizowane są także prace brukarskie na pasie środkowym a także na rondach, z których kilka jest zaplanowanych jako całkowicie przejezdne dla ruchu pojazdów nienormatywnych.
Zakończono już prace związane z przebudową sieci. Na obiekcie mostowym na rz. Sawa w Głuchowie i przepuście pozostały do wykonania prace wykończeniowe. Prace wykończeniowe trwają także przy oświetleniu oraz montażu ekranów akustycznych na całości odcinka objętego rozbudową. Zakończyły się również prace na wszystkich stanowiskach archeologicznych, których było na tym kontrakcie sześć.
Prace na budowie tzw. obwodnicy Łańcuta prowadzone są przy utrzymaniu ciągłości ruchu dwukierunkowego na DK94. Ze względu więc na zachowanie przejezdności i prowadzeniu ruchu przy jednoczesnym realizowaniu prac, na odcinku DK94 występują czasowe utrudnienia w ruchu, które ze względu na specyfikę budowy, potrwają do końca trwania kontraktu. Zakończenie inwestycji zaplanowano na wrzesień 2021 r.
G | Oceniano 19 razy +17
Szkoda tylko, że koszt tej radosnej inwestycji jest porównywalny z bodaj 6-cio kilometrową obwodnicą Strzyżowa z nowymi mostami i wiaduktami.---- 6 km NOWEJ drogi !!!!!!
Teraz przyszedł czas na odgrzanie następnego 40-to letniego kotleta - TUNELU.... za 40 baniek :( |
Wiktor Max | Oceniano 29 razy +15
Jeśli ktoś nazywa to jeszcze obwodnicą - to niech zaglądnie do słownika co oznacza to słowo, albo do sąsiednich powiatów jak wygląda obwodnice. Jest to droga krajowa przebiegająca - jak spojrzeć na mapę to praktycznie obok centrum miasta, a koło parku jeżdżą tiry kilkunastotonowe. Smutne, że tyle pieniędzy wydano na coś co miało mieszkańcom ułatwić poruszanie się po mieście. Brak bezpiecznych przejść z sygnalizatorami świetnymi - a jeśli są przejścia to w dużych odległościach od siebie. A jak skomentować fakt, że parę metrów od osiedla przebiega droga o takim nasileniu :) fenomenalny pomysł. A to, że jedzie się za pojazdem z prędkością 50 km/h od Głuchowa do Grabskiego - bez możliwości wyprzedzenia - to tylko władze które podpisały taki projekt nie dostrzegają takich problemów. Brak wyprofilowanej nawierzchni drogi - wjazd ze zmuszeniem omijania wystających dziwnie wysokich krawężników, no w nocy to fenomenalne rozwiązanie na uszkodzenie zawieszenia. Kierowcy długich ciężarówek mówią, że jadąc z ładunkiem będą
|
G | Oceniano 19 razy +17
Szkoda tylko, że koszt tej radosnej inwestycji jest porównywalny z bodaj 6-cio kilometrową obwodnicą Strzyżowa z nowymi mostami i wiaduktami.---- 6 km NOWEJ drogi !!!!!!
Teraz przyszedł czas na odgrzanie następnego 40-to letniego kotleta - TUNELU.... za 40 baniek :( |
Wiktor Max | Oceniano 29 razy +15
Jeśli ktoś nazywa to jeszcze obwodnicą - to niech zaglądnie do słownika co oznacza to słowo, albo do sąsiednich powiatów jak wygląda obwodnice. Jest to droga krajowa przebiegająca - jak spojrzeć na mapę to praktycznie obok centrum miasta, a koło parku jeżdżą tiry kilkunastotonowe. Smutne, że tyle pieniędzy wydano na coś co miało mieszkańcom ułatwić poruszanie się po mieście. Brak bezpiecznych przejść z sygnalizatorami świetnymi - a jeśli są przejścia to w dużych odległościach od siebie. A jak skomentować fakt, że parę metrów od osiedla przebiega droga o takim nasileniu :) fenomenalny pomysł. A to, że jedzie się za pojazdem z prędkością 50 km/h od Głuchowa do Grabskiego - bez możliwości wyprzedzenia - to tylko władze które podpisały taki projekt nie dostrzegają takich problemów. Brak wyprofilowanej nawierzchni drogi - wjazd ze zmuszeniem omijania wystających dziwnie wysokich krawężników, no w nocy to fenomenalne rozwiązanie na uszkodzenie zawieszenia. Kierowcy długich ciężarówek mówią, że jadąc z ładunkiem będą
|
andyla | Oceniano 13 razy +11
|
hanan@onet.pl | Oceniano 16 razy +10
i już widać jak sprawnie beda sie kierowcy poruszac ową
|