Pełna wersja |
Rozpoczęcie przygotowywania placu budowy rozpocznie się jeszcze w tym roku w na przełomie czerwca i lipca, natomiast, od września nastąpi przebudowa drogi począwszy od Głuchowa w stronę Łańcuta. W marcu 2020 roku ma nastąpić intensyfikacja robót podczas których prace będą odbywać się już na całym odcinku drogi. Wykonawca i projektant zapewnili, że podczas budowy, ruch samochodowy będzie odbywał się w obu kierunkach na całej długości przebudowywanej drogi, jednakże zaznaczyli, że miejscami mogą pojawić się utrudnienia. Zakończenie budowy planowane jest na wrzesień 2021 roku.
Wizualizacja oczami kierowcy do obejrzenia poniżej.
Widok z góry: Wizualizacja projektu budowy DK-94
root | Oceniano 32 razy +26
Taka droga powinna być zrobiona 20 lat temu, jeśli mowa o jakiekolwiek obwodnicy potrzeba 2 pasy w każdą ze stron- korki jeszcze większe będą się tworzyć, a pojazdów nie ubywa.
Ps. inwestycja za miliony, a przystanki bez zadaszenia kpina. |
Login | Oceniano 33 razy +19
Wszystko ładnie i pięknie. A na prawdę jest potrzebna aż taka ilość ekranów?
Szkoda, że nikt nie przewidział 4 pasów ruchu. Korki jak były tak będą dalej tylko będziemy podziwiali piękne betonowe ekrany. |
BabaJaga | Oceniano 19 razy +15
No ładnie zrobione
Teraz gwóźdź programu: Jak pomiędzy rondami przepuścić jadącą na kogutach karetkę albo straż? A policję, która jedzie zawrócić pod |
AnnaS | Oceniano 2 razy +2
ciekawe jak tu zrobić korytarz życia ?
|
Wiktor Max | Oceniano 11 razy +7
Tylko wypada się uśmiechnąć - jeden pas -gdy tyle pojazdów przybywa? a autostrada płatna - bramka 10 zł? Widziałem projekt z przejazdami bezkolizyjnymi na Albigową i Sonine i powiem, że to nie przekonuje mnie by to nazwać obwodnicą a dróżką dwujezdniową - jak na gminie. Czy wam się to podoba? Powiem, że jako kierowca szybko to zweryfikujemy korkami, do których nas przyzwyczają ci co projekt akceptacją. Uśmiecham się widząc jak wyglądają obwodnice innych miast, a to szybko życie zweryfikuje powrotu do koncepcji dróg dwupasmowych ze zjazdami z przed kilkunastu lat.
|
celuloz | Oceniano 6 razy 0
same krytyczne komentarze nie wiem czemu, przecież bardzo dobrze że nam w końcu przebudują drogę miejską potocznie zwaną
co ciekawe bardzo spadnie ruch na ulicy zielonej i dawnej szenwalda - bo nie będzie lewoskrętu z zielonej na głuchów, ani prawoskrętu z DK 94 na ulice zieloną (co już jest absurdem bo jest tam zaprojektowane rondo) |
BabaJaga | Oceniano 3 razy +1
Masz rację, to tylko wizualizacja, ale po co ta wizualizacja, jak wszystko będzie inne?
|
BabaJaga | Oceniano 19 razy +15
No ładnie zrobione
Teraz gwóźdź programu: Jak pomiędzy rondami przepuścić jadącą na kogutach karetkę albo straż? A policję, która jedzie zawrócić pod |
Krasnolud | Oceniano 13 razy +7
Taka ilość rond,a tu nie daleko Przeworsk... Oj będzie ciekawie.
|
adminek | Oceniano 19 razy +7
Ogólnie projekt nie jest zły, ale powinny być dwa pasy na kierunek! Niedługo wprowadzą opłaty za autostradę i ludzie wrócą na DK94 i będą korki.
Trzeba też ludzi z powiatu/ miasta/wiosek nauczyć jeździć po rondzie, bo inaczej będą wieczne korki i kolizje. |
marek80 | Oceniano 8 razy +4
to jest tylko wizualizacja, ekrenów moze byc mniej i przystanki bedą innę
|
root | Oceniano 32 razy +26
Taka droga powinna być zrobiona 20 lat temu, jeśli mowa o jakiekolwiek obwodnicy potrzeba 2 pasy w każdą ze stron- korki jeszcze większe będą się tworzyć, a pojazdów nie ubywa.
Ps. inwestycja za miliony, a przystanki bez zadaszenia kpina. |
Login | Oceniano 33 razy +19
Wszystko ładnie i pięknie. A na prawdę jest potrzebna aż taka ilość ekranów?
Szkoda, że nikt nie przewidział 4 pasów ruchu. Korki jak były tak będą dalej tylko będziemy podziwiali piękne betonowe ekrany. |