Pełna wersja |
22 lutego 2021 roku został rozstrzygnięty przetarg na rzecz firmy INTOP Tarnobrzeg, która zadeklarowała kwotę 31 961 919,00 zł. Od tej decyzji odwołała się firma BUDIMEX S.A, która złożyła ofertę na kwotę 32 742 103,83 zł
Termin rozprawy w KIO
Aktualnie Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie czeka na termin rozprawy w Krajowej Izbie Odwoławczej.
PZDW w Rzeszowie zakłada, że termin rozprawy pozna jak najszybciej i uda się do końca kwietnia br. podpisać umowę z wykonawcą zadania.
Sejmik Województwa Podkarpackiego dofinansował zadanie
Zamawiający - Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie na realizację, tego bardzo oczekiwanego przez mieszkańców powiatu łańcuckiego, zadania przeznaczył kwotę 31 806 463,44 zł.
15 lutego br. na sesji Sejmiku Województwa Podkarpackiego podjęto uchwałę zapewniającą całkowite finansowanie budowy bezkolizyjnego skrzyżowania drogi wojewódzkiej DW 877 na ul. Podzwierzyniec w Łańcucie z linią kolejową nr 91.
Zakończenie robót budowlanych dla Etapu 1 (części kolejowej) planowane jest na 15.12.2022 r., dla Etapu 2 (części drogowej) na 31.03.2023 r.
G | Oceniano 54 razy +48
Powoli już widać zarys rozmachu i bezmiaru głupoty przedsięwzięcia zwanego żartobliwie obwodnica Łańcuta. Wydane miliony na coś co nic nie zmieni w układzie komunikacyjnym miasta, więc czas najwyższy na rozpoczęcie podobnej inwestycji za ponad 30 mln.....
Dla myślących cytat... ....Łącznik połączy drogę krajową nr 94 z węzłem autostradowym Przeworsk i pomoże rozładować ruch samochodowy w newralgicznych miejscach, tj. na ul. Tysiąclecia i Gorliczyńskiej w Przeworsku oraz w Gorliczynie. Koszt inwestycji, która ma być gotowa jeszcze w tym roku, to 21,5 mln zł...... Szkoda ,że wszędzie można tylko nie w Łańcucie.... |
andyla | Oceniano 23 razy +17
A czy można się odwołać od głupoty twórców tego pomysłu?
|
Antek12 | Oceniano 15 razy +15
Bez prawdziwego łącznika z autostradą i E-4 będzie nadal
Nie rozumiem polityków, radnych, którzy buntowali się przeciwko budowie łącznika, ale nie widzą problemu wyrzucić 30 baniek na tunel, który usprawni komunikację, ale nie rozwiąże problemu, bo nadal ruch będzie kierowany do centrum miasta. Wstyd |
Antek12 | Oceniano 13 razy +11
W pełni się zgadzam. Bez łącznika nie będzie sprawnego ruchu na drodze Łańcut-Leżajsk, a jazda na tym odcinku sprawia wrażenie jakbym jechał w centrum Warszawy.
|
Antek12 | Oceniano 15 razy +15
Bez prawdziwego łącznika z autostradą i E-4 będzie nadal
Nie rozumiem polityków, radnych, którzy buntowali się przeciwko budowie łącznika, ale nie widzą problemu wyrzucić 30 baniek na tunel, który usprawni komunikację, ale nie rozwiąże problemu, bo nadal ruch będzie kierowany do centrum miasta. Wstyd |
TePe | Oceniano 16 razy +8
Z całym szacunkiem ale układ urbanizacyjny Łańcuta jest inny niż np. Przeworska. W Łańcucie jest potrzebne jedno i drugie, tzn. bezkolizyjny przejazd pod torami kolejowymi a następnie łącznik i to w tej kolejności byle jak najszybciej.
|
andyla | Oceniano 23 razy +17
A czy można się odwołać od głupoty twórców tego pomysłu?
|
oliwkowy kogut | Oceniano 10 razy +6
nie tędy droga.z moich obserwacji wynika że to co tanie póżniej robi się dwa razy droższe
|
tupas | Oceniano 15 razy +11
Jak się odwołanie przeciągnie to ciężko będzie zdążyć przed następnymi wyborami i trzeba będzie sobie robić zdjęcia na placu budowy.
|
G | Oceniano 54 razy +48
Powoli już widać zarys rozmachu i bezmiaru głupoty przedsięwzięcia zwanego żartobliwie obwodnica Łańcuta. Wydane miliony na coś co nic nie zmieni w układzie komunikacyjnym miasta, więc czas najwyższy na rozpoczęcie podobnej inwestycji za ponad 30 mln.....
Dla myślących cytat... ....Łącznik połączy drogę krajową nr 94 z węzłem autostradowym Przeworsk i pomoże rozładować ruch samochodowy w newralgicznych miejscach, tj. na ul. Tysiąclecia i Gorliczyńskiej w Przeworsku oraz w Gorliczynie. Koszt inwestycji, która ma być gotowa jeszcze w tym roku, to 21,5 mln zł...... Szkoda ,że wszędzie można tylko nie w Łańcucie.... |