REKLAMA
Pełna wersja
REKLAMA
ŁAńCUT
2024.11.25 10:35

Straciła ponad 20 tysięcy złotych

W ubiegłym tygodniu, do łańcuckiej komendy zgłosiła się 59-latnia mieszkanka gminy Czarna, która padła ofiarą oszustwa.
Straciła ponad 20 tysięcy złotych

Z kobietą telefonicznie skontaktował się rzekomy "pracownik banku", informując o złożeniu kredytu walutowego na jej dane osobowe. Następnie do pokrzywdzonej zadzwonił konsultant z działu technicznego celem zabezpieczania posiadanych przez kobietę pieniędzy. Oszust przekonał 59-latkę o konieczności przelania środków na nowe, bezpieczne konto. W ten sposób pokrzywdzona straciła ponad 20 tys. zł.

Policja po raz kolejny przypomina, aby zachować czujność w rozmowach telefonicznych, w których nieznany rozmówca porusza temat naszych oszczędności. Pamiętajmy również, że pracownik banku nigdy nie poprosi nas o dokonanie przelewu czy zainstalowanie aplikacji. Nie będzie się też pytał o login i hasło do logowania do serwisu bankowości internetowej. Dlatego jeżeli mamy jakiekolwiek wątpliwości, co do intencji rozmówcy rozłączmy się. Po odczekaniu min. 30 sekund połączmy się z daną instytucją wpisując oficjalny.

red.
red. dodany dzisiaj, 10:35
 
Odsłon: 1112

Czytaj podobne

Waszym zdaniem (0)

Brak wpisów, Twój komentarz może byc pierwszy.
Zgodnie z ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczna art 14 i 15 (Podmiot, który świadczy usługi określone w art. 12-14, nie jest obowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych) wydawca portalu lancut.gada.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Przy komentarzu niezarejestrowanego użytkownika będzie widoczny jego ZAKODOWANY adres IP. Zaloguj/Zarejestruj się.
Wszelkie prawa zastrzeżone lancut.gada.pl
Pełna wersja
Polityka Prywatności RODO Kontakt
Wnioski Czyste Powietrze | Audyty Energetyczne