Pełna wersja |
Masz prawdopodobnie jedną szansę na zaciekawienie potencjalnego Klienta
Nie kupuj książki po okładce - jesteśmy w stanie zaryzykować stwierdzeniem, że doskonale znasz takie powiedzenie. Obowiązuje ono niemalże wszędzie, jednak z drugiej strony dużo wspomina się również o konieczności dbania o "okładki". Zwłaszcza w momencie, kiedy rozmowa dotyczy już jasno sprecyzowanych sytuacji, a w tym przypadku będą to konkretne produkty. Zanim Klient tak na dobrą sprawę pozna się na proponowanej przez Ciebie jakości oraz masie udogodnień, najpierw oceni działania Twojej firmy w dwóch kluczowych aspektach: wyglądu opakowania oraz projektu etykiety . To właśnie "okładka", o jakiej wspominaliśmy nieco wcześniej. I tu zaniedbania w nawet pozornie najmniej istotnym szczególe mogą skończyć się utraconą szansą na pozyskanie Klienta. Tym bardziej, że możesz być pewnym, iż będzie miał on nieograniczony wybór konkurencyjnych rozwiązań . Dlatego marząc o skutecznej sprzedaży polecamy odrzucić na bok znane już każdemu powiedzenie. Twój produkt powinien wyróżniać się "okładką" na tle alternatyw. Twój produkt musi także zrobić doskonałe pierwsze wrażenie. Drugiej okazji może przecież już nie być!
Etykieta produktowa to element, na który zwraca uwagę każdy kupiec
Na stronie internetowej https://www.etykat.pl/ znajdziesz szczegółową ofertę na projektowanie i produkcję skutecznych w swoim działaniu etykiet produktowych. I tak na dobrą sprawę polecamy, aby była to jedna z pierwszych stron, odwiedzanych przez osoby wprowadzające swoje produkty na rynek. Dobrze zaprojektowana naklejka na opakowanie stanowi absolutną podstawę wzbudzania zainteresowania u potencjalnych Klientów. A eksperci z firmy Etykat będą w stanie przygotować dla Ciebie coś wyjątkowego, najbardziej pasującego do sprzedawanych produktów. Dobra etykieta powinna wyróżniać się na tle konkurencji . Ale musi to robić w sposób maksymalnie subtelny, bo nawet minimalne przekroczenie granicy smaku w dowolnym aspekcie zwyczajnie zniechęci wielu Klientów, a Ty - jako przedsiębiorca - stracisz szansę na realny zarobek. Jakimi zasadami warto kierować się przy projektowaniu własnej etykiety? Unikaj bloków tekstów . Nikt nie chce dzisiaj marnować cennego czasu na czytanie o informacjach, jakie są mu zupełnie niepotrzebne. Zamiast tego rekomendujemy stosowanie ciekawych grafik. Koniecznie użyj kolory zapadające w pamięć potencjalnego Klienta lub postaw na standardową opcję - kolory brandowe. Obecność logo na etykiecie produktowej należy traktować jako obowiązek . Tak samo, jak umieszczenie tam każdej kluczowej informacji z punktu widzenia kupca. Przykładem może być branża spożywcza oraz jej wymagania względem jawności składu, tabeli kalorycznych bądź innych tego typu elementów.