Pełna wersja |
Wczoraj na stronie Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie pojawił się przetarg na Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i decyzji ZRID z rygorem natychmiastowej wykonalności oraz robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Budowa nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 877 Naklik - Leżajsk - Szklary wraz z budową wiaduktu kolejowego w/c linii kolejowej nr 91 Kraków Główny - Medyka oraz budową/przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej, budowli i urządzeń budowlanych w m. Łańcut"
Otwarcie ofert nastąpi 16.10.2020 roku.
Termin wykonania zamówienia:
— zakończenie robót budowlanych dla etapu 1 (część kolejowa): 15.12.2022.
— zakończenie robót budowlanych dla etapu 2 (część drogowa): 31.3.2023.
andyla | Oceniano 45 razy +31
Obiecanki-cacanki. Jak starsi mieszkańcy pamiętają wiadukt obiecywały władze już w latach 70. ubiegłego wieku i nic z tego. Tutaj bardziej jest potrzebny łącznik do autostrady, zaprzepaszczony przez poprzednie władze miejskie, aby wyprowadzić ruch z ul. Podzwierzyniec. Kto rozsądny wprowadza rozwiązania drogowe powodujące ruch tranzytowy przez środek miasta - a byłoby to już drugie takie rozwiązanie po budowie psuedo-obwodnicy. Patrząc co się robi w Łańcucie (i nie robi), nowe władze miejskie dalej brną w niemocy swoich poprzedników i szukają
|
hanan@onet.pl | Oceniano 18 razy +14
ktoś kto twierdzi że tunel/wiadukt jest niepotrzebny na Podzwierzyńcu po prostu tam nie bywa, ile razy jest zamknieta rampa w ciagu doby? 22-24 razy?? Łącznik również jest potrzebny i to bardzo, mamay piekna sterfe ekonomiczną która w/g władz jeszcze się bedzie rozbudowywac to dlaczego wyjazdu na Krzemienice nie zrobia? moze zakłocaloby spokoj komus z rady? co z projektem za tyle milionów zjazdu w okolicach Głuchowa/
|
kingabu | Oceniano 28 razy +14
To ja już mówie jak to bedzie wyglądało. tego 16 października nikt nie złozy oferty albo jaka firma walnie taka cene ze o moja ty matko i przetarg bedzie unieważniony i tak sie bedzie bujane z rok. Potem wkoncu ktos to klepnie i tak prze wyborami w 2023 rok może jakas łopate wbijOO :D i tunele pojedziemy moze w 2027 :D oczywiście mam nadzieje ze mój scenariusz sie nie sprawdzi ;)
|
pieszy | Oceniano 11 razy +11
A czy projektanci pomyśleli o pieszych, rowerzystach, rodzicach z wózkami z dziećmi, którzy często poruszają się przez obecny przejazd kolejowy ? W tunelu piesi i rowerzyści raczej nie mogą się poruszać. Czy będzie dla nich kładka lub tunel pod istniejącym dotychczas przejazdem kolejowym? Człowiek ze swej natury zawsze chce iść najkrótszą drogą. A przy okazji aż się prosi modernizacja ul. Podzwierzyniec - od czasu remontu zakończonego w 2006 r. minęło 14 lat, więc chyba najwyższy czas dostosować ją do obecnych standardów: droga dla rowerów, rondo lub sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu z ul. Kochanowskiego, bo tunel nie rozwiąże problemu włączania się do ruchu na tym skrzyżowaniu i rowerzystów poruszających się ul. Podzwierzyniec z duszą na ramieniu, że ich rozjadą samochody ciężarowe lub osobowe.
|
mieszkaniec1 | Oceniano 13 razy +11
Przy ulicy Podzwierzyniec powstawały zakłady, obiekty handlowe, strefa ekonomiczna, ale nie powstała żadna koncepcja komunikacyjna uwzględniająca kumulujący się ruch i istniejący przejazd kolejowy. Teraz widać efekty. Powstaje pseudo obwodnica, która nie przesuwa ruchu poza miasto. Tunel lub wiadukt (tego nie wie nikt) może powstanie. Dla Łańcuta potrzeba bezkolizyjnego przejazdu przez tory i jednego lub dwóch łączników (wschodniego oraz zachodniego). Do tego jeszcze prawdziwa obwodnica. Marzenie. W chwili obecnej nie ma przemyślanej koncepcji. Opcja
|
hanan@onet.pl | Oceniano 18 razy +14
ktoś kto twierdzi że tunel/wiadukt jest niepotrzebny na Podzwierzyńcu po prostu tam nie bywa, ile razy jest zamknieta rampa w ciagu doby? 22-24 razy?? Łącznik również jest potrzebny i to bardzo, mamay piekna sterfe ekonomiczną która w/g władz jeszcze się bedzie rozbudowywac to dlaczego wyjazdu na Krzemienice nie zrobia? moze zakłocaloby spokoj komus z rady? co z projektem za tyle milionów zjazdu w okolicach Głuchowa/
|
Antek12 | Oceniano 20 razy +10
Zgadzam się. Najpierw łącznik, później tunel!
Obeszło by się i bez tunelu. Wystarczyłby łącznik i połączenie drogi wzdłuż basenu otwartego MOSIR do Łącznika, aby uniknąć stania przy zaporze kolejowej. Dołożyć 2 km więcej to |
BabaJaga | Oceniano 22 razy +12
Jeśli nie wyprowadzi się ruchu z Podzwierzyńca to szkoda wydawać milionów, bo to nic nie poprawi. Kiedy będzie łącznik do autostrady? Po co ktoś miałby się pchać na Kościuszki i Sikorskiego jak by mógł sobie spokojnie przejechać pół kilometra dalej i przejechać łącznikiem do autostrady albo w w stronę Leżajska. Po wyprowadzeniu ruchu na tamtym przejeździe postanie parę samochodów i problem się sam rozwiąże.
|
andyla | Oceniano 45 razy +31
Obiecanki-cacanki. Jak starsi mieszkańcy pamiętają wiadukt obiecywały władze już w latach 70. ubiegłego wieku i nic z tego. Tutaj bardziej jest potrzebny łącznik do autostrady, zaprzepaszczony przez poprzednie władze miejskie, aby wyprowadzić ruch z ul. Podzwierzyniec. Kto rozsądny wprowadza rozwiązania drogowe powodujące ruch tranzytowy przez środek miasta - a byłoby to już drugie takie rozwiązanie po budowie psuedo-obwodnicy. Patrząc co się robi w Łańcucie (i nie robi), nowe władze miejskie dalej brną w niemocy swoich poprzedników i szukają
|
kingabu | Oceniano 28 razy +14
To ja już mówie jak to bedzie wyglądało. tego 16 października nikt nie złozy oferty albo jaka firma walnie taka cene ze o moja ty matko i przetarg bedzie unieważniony i tak sie bedzie bujane z rok. Potem wkoncu ktos to klepnie i tak prze wyborami w 2023 rok może jakas łopate wbijOO :D i tunele pojedziemy moze w 2027 :D oczywiście mam nadzieje ze mój scenariusz sie nie sprawdzi ;)
|