Pełna wersja |
Trwają roboty związane z przekładaniem linii gazociągu oraz z wycinką drzew, które rosły w pasie drogowym planowanej rozbudowy DK-94. Trasa planowanej rozbudowy obejmuje istniejący użytkowany odcinek drogi przebiegający przez miasto Łańcut jako ulice Piłsudskiego (od Młyna), Armii Krajowej, Kościuszki oraz dalej przez wieś Głuchów, dlatego apelujemy do kierowców o zachowanie szczególnej ostrożności i zmniejszenie prędkości jazdy.
Po rozbudowie obwodnica będzie miała po jednym pasie ruchu w każdym kierunku, z trwałym rozdzieleniem kierunków jazdy. Po obu stronach drogi powstaną chodniki, ścieżki rowerowe oraz zatoki autobusowe. Przebudowane zostaną skrzyżowania na ronda z drogami wojewódzkimi nr 877 Naklik - Łańcut - Szklary i nr 881 Sokołów Małopolski - Łańcut - Żurawica. Ronda będą również na skrzyżowaniach z drogami powiatowymi w Łańcucie ul. 3 Maja, ul. Kościuszki oraz w Głuchowie nr 1520R Dąbrówki - Wola Dalsza - Głuchów. Rondo przy drodze gminnej ul. Graniczna będzie miało zaplanowany wjazd do łącznika DK-94 z autostradą A-4.
Koszt tej inwestycji wynosi około 116 mln zł, a jej zakończenie zaplanowano na wrzesień 2021 r.
Wizualizacja Wizualizacja projektu budowy DK-94
BabaJaga | Oceniano 39 razy +33
Rozbudowa drogi? Przecież po jednym pasie już jest. To jest porażka a nie rozbudowa drogi. Kto na to pozwolił? Jedyny plus, to że mieszkańcy Głuchowa oraz części Łańcuta wreszcie będą mieli chodnik i przestaną chodzić w ciemnościach po ruchliwej drodze.
Skończy się bezpłatna autostrada, to zacznie się płacz i lament no i korki oczywiście. |
SynBiskupa | Oceniano 23 razy +19
Po jednym pasie na kierunek, może teraz to dobre rozwiązanie, ale za kilka lat jak wprowadzą opłaty na produkcie autostrado podobnym część ruchu wróci na DK94 i będzie problem. Będą korki, wypadki i inne tragedie.
Może wtedy znowu będzie remont |
kingabu | Oceniano 16 razy +12
sraki nie urywa no ale moze beje dobrze jak łacznika nie ruszą tez to bedzie bida jak jest tylko moze ładniej
|
Wiktor Max | Oceniano 10 razy +10
Nie podoba mi się słowo obwodnica, to tak jakby mieszkańcy południa Łańcuta nie mieszkali w mieście tylko poza nim Panie przewodniczący Henryku? czy mieszka Pan w mieście czy poza obwodnicą? Jest to droga przebiegająca przez miasto i powinna mieć rozwiązania urbanistyczne i drogowe spełniające wymogi 20 tyś miasta np. przejazdy bezkolizyjne, czy trzypasmowe jezdnie. Projekt z lat 90tych nie przeszedł bo zawsze ktoś miał lepsze dojście do kasy z centrali niż nasze władze. Jakie władze taka obwodnica, czyli ma być tania w graniach 100 mln zł. Podam tylko ile kosztowała pobliskiego Leżajska obwodnica 174 mln zł, czy Ropczyc ponad 170 mln zł. Władze mamy kiepskie to i się przekłada na urbanistykę miasta. Panowie radni z Pisu zapytajcie na sesji burmistrza ile zgłosił poprawek do projektu drogi? czy dobrze słyszałem ZERO?
|
andyla | Oceniano 8 razy +6
Nazywajmy rzecz po imieniu - pseudo-obwodnicy. Niewiele to zmieni w układzie komunikacyjnym miasta. Szkoda tylko wyciętych drzew i pieniędzy wyrzuconych w błoto, przepraszam w
|
SynBiskupa | Oceniano 23 razy +19
Po jednym pasie na kierunek, może teraz to dobre rozwiązanie, ale za kilka lat jak wprowadzą opłaty na produkcie autostrado podobnym część ruchu wróci na DK94 i będzie problem. Będą korki, wypadki i inne tragedie.
Może wtedy znowu będzie remont |
kingabu | Oceniano 16 razy +12
sraki nie urywa no ale moze beje dobrze jak łacznika nie ruszą tez to bedzie bida jak jest tylko moze ładniej
|
BabaJaga | Oceniano 39 razy +33
Rozbudowa drogi? Przecież po jednym pasie już jest. To jest porażka a nie rozbudowa drogi. Kto na to pozwolił? Jedyny plus, to że mieszkańcy Głuchowa oraz części Łańcuta wreszcie będą mieli chodnik i przestaną chodzić w ciemnościach po ruchliwej drodze.
Skończy się bezpłatna autostrada, to zacznie się płacz i lament no i korki oczywiście. |